tirsdag 9. juni 2009

Bali: Markedstur til Ubud


Ut på tur! Satt oss i en minibuss... og satt kursen mot Ubud som ligger litt inn på øya Bali. Fantastisk å se landskapet forandre seg fra by, tørt og rotet til frodig, grønnt og pent... hihi, men fremdeles litt rotete da!

Litt annen transport enn hjemme... dette var et av mange uvanlige syn langs veien til Ubud.

Meg på vei inn til markedet! ELSKER marked! virkelig forventinger her ja! Kunne gått på marked i timesvis... men i denne varmen er det umulig... og jeg begynner heldigvis å bli flinkere til å bestemme meg og kjøpe noe med en gang.. til forskjell fra før hvor jeg måtte gå tilbake å titte ihvertfall 2 ganger før jeg klarte å bestemme meg! hihi... så fikk med oss litt av hvert hjem! hjalp hverandre litt med prutingen også!! Moro moro!

Var masse gallerier på Bali... jeg lette etter et par spesielle bilder som min venninne har handlet på Bali tidligere... fant ikke de da gitt... men fant litt annet! Noen kom hele hjem.. andre ikke!
Billig var det jo da!
Handlet noen slike vakre damer... håper på å finne en fin plass til dem en gang!
Ønsker meg en ny tur til Bali... da vil jeg reise mere inn på øya... lengre enn Ubud.. kanskje helt over på andre siden! Skal visst være vakkert der!
Kommer enda litt til fra Bali.... hihi, bra sted=mange bilder!




2 kommentarer:

  1. Og hva med den vodkashotten sjåføren kastet i seg før vi kjørte?!?!?! :-)

    SvarSlett
  2. hihi, det hadde jeg nesten glemt! Og hele frem kom vi! Utrolig!

    SvarSlett