fredag 28. august 2009

http://uk.westfield.com/london/

Der har de virkelig ALT der!
Tror ikke vi trenger dra andre steder enn å leve der på jenteturen i oktober jeg!
Tittet gjennom butikkene der... og tror ikke jeg kommer på en eneste butikk jeg har tenkt på at jeg har lyst til å besøke i london som ikke finnes på dette senteret!

Geox, crocs, zara, pull and bear, bershka, ugg, disney, polarn, mango, gap og mange flere!!

Mangler bare pizzahut for å gjøre shoppingen komplett!! :)

Begynner å glede meg ille nå!
Mandag er det London kveld... da skal vi planlegge litt mere....
og forresten!!! Vi har bestillt billetter fra rygge isteden!! Så slipper vi kjøre til gøteborg! Selvom det kostet oss 637,- til hver, så er det verdt det!!

Gleder gleder meg!!! smakebiten i sommer gjorde at jeg gleder meg enda mere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar